A short introduction

Hi, my name is Joris Krijt, bookkeeper, financial advisor and owner of Krijt Finance.

Krijt Finance supports small and medium-sized businesses in all financial transactions and issues that they themselves can not and do not want to receive. The support can vary from the complete unburdening of administrative tasks; advising on the basis of current situations; providing reports and annual accounts for internal and external purposes; and much more.

In addition to supporting companies, Krijt Finance also assists private individuals with their annual Income Tax declaration, as well as all other related surcharges and taxes.

If you are struggling with your financial administration, need a push in the right direction, or are interested in (partly) outsourcing your financial administrative workload, let’s have coffee when you have the chance! Looking forward to it.

Kind regards, Joris Krijt

 

 

Private: Clients & References

Huidige clienten:


medivents_logo-1
Medivents, Amsterdam; Evenementen Organisatie
Volledig verzorgen van administratie van een  farmaseutische evenementen organisator welke landelijk opereert. Adviseren waar mogelijk op basis van resultaten en verwachtingen. Verzorgen aangiftes e.d.


1
Bidmath, Amsterdam; Media Buying / Affiliate Marketing
Professionaliseren van complete administratie; opruimen van 2 jaar achterstallige administratie, opzetten van dashboards, controle rapportages, automatisering van processen.


Woef Logo Horizontall Large - NEW (1)
Woef Consulting, Amsterdam; Tech-startup
Het opzetten van administratie’s, automatisering hiervan, en prognoses en budgetten maken voor een start up in de marketing. Hierin zitten zowel Nederlandse als buitenlandse entiteiten welke opgezet en gemanaged moeten worden.


main-logo
Het Organisatieteam, Utrecht; Evenementen Organisatie
Het ontzorgen van alle administratieve taken welke in 2 werkmaatschappijen (Event Branche) en twee holdings plaatsvinden. Jaarrekening en fiscale advisering in samenspraak met accountant.


delirooslogobi4j
Deliroos, Zwolle; Horeca
Volledig verzorgen van administratie van lunch en borrel gelegenheid in de binnenstad van Zwolle. Adviseren waar mogelijk op basis van resultaten en verwachtingen. Verzorgen aangiftes e.d.


Referenties:


ijsseldelta_cmyk
IJsseldelta Center, Zwolle; Hotel, Restaurant, Event Center en Publiekscatering
Ik heb Joris leren kennen als een echte administratie organisator met als speerpunten: efficiency en helder inzicht geven. Proactief en altijd zoekend naar verbeteringen. Daarnaast was Joris ook met succes onze interne ICT-man die ons systeem ‘up and running’ hielt. Als lid van het management team een opbouwende stem, niet wars van een kritische noot. Joris was van juni 2013 tot april 2016 Financieel Manager van het IJsseldelta Center gevestigd in het PEC Zwolle Stadion.

– Chris Lindeboom, Directeur IJsseldelta Center


Volledige CV:

635939511033134646-500796842_linkedin-1m93tfw

Contact